Beyza

Beyza
@feluckx
çünkü insan hem unutkan hem de her şeyi iyi hatırlayarak kendine eziyet eden bir canlıdır.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
gitmek, kaçmak, unutmaya çalışmak; aşkı bitirmeye yetmiyor.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Edebiyat
başımıza ne geliyorsa, kendimizden başka her şeye değer vermemizden geliyor.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Edebiyat
kalarak düzeltemediğin şeyler gittiğinde düzelir.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Edebiyat
güzel şeyler isteklerinin sonucudur. kötü şeyler korkularının.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam