Beyza

Beyza
@feluckx
iyi şeylerin öncesi hep sancılı. mutsuzluk yaşanmadan mutluluk gelmiyor.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
mutsuzluk kapılarını kapamadıkça mutluluk hayatına nasıl girebilir ki?
Sayfa 19·Kitabı okudu
Edebiyat
aşk ne garip şey değil mi? çok sevdiğin birini, çok nefret ettiğin birine dönüştürebiliyor.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat
aşk ne garip şey değil mi? insanı kendisiyle savaşa sürüklüyor.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat
kendi değerini unutacak kadar çok sevmemelisin birini. çünkü başkasının gözündne kendi değerini belirlediğinide, bir gün mutlaka değersizleşiyorsun.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Edebiyat