Fantastik ve bir o kadar akıcı bir kitap. Okurken nasıl da sayfaları birer birer geçtiğimi ve sonuna yaklaştığımı anlamadım. Gizem ve bir o kadar heyecanlı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sabrın sonundaki güzellikler ve evrenin canlı olduğunu,her daim bizimle beraber olduğunu ve bize yol gösterdiğini bunu yaparken küçük işaretler ile gösterenama görmek gerektiğini anlatan bir kitap. En azından benim için Güzel bir kitap. Çok beğendim.