"Az konuşup çok sustuğum için suçlama beni. Aslında ben suskun değilim, sevdiklerim bana sağır. Hem söylesene bana; anlayan yoksa eğer, konuşmak neye yarar?"
"Kalpten söylenmiş cümleler duymaya. içten gelmiş hediyelere, verilen sözlerin tutulduğunu görmeye, inanmaya, gerçek sevgiye büyük bir hasret duyuyorum."