"Az konuşup çok sustuğum için suçlama beni. Aslında ben suskun değilim, sevdiklerim bana sağır. Hem söylesene bana; anlayan yoksa eğer, konuşmak neye yarar?"
Bazen hayatında
Her ne varsa, kim var ise eleyeceksin
Elekte kalan dost ile derman
Gerisi toz ile duman.
Üşümeyelim diye üstümüze yorgan atanların üstüne toprak atmışlığımız var bizim
eleğimiz elimizde, feleğimiz önümüzde.