PLuviofiL

PLuviofiL
@ferhadnemlib
Oysa bizim bütün güzelliğimiz, yaşadıklarımızla düşündüklerimiz arasındaki acıklı çelişkinin yansımalarından ibaretti.
Oğuz Atay
- yağmur yağıyor olric.. ıslanıyor etraf.. ağlasak kimse anlamaz değil mi? - anlamaz efendimiz.. - tut ki güneş açtı.. papatyalardan taç yapar mı saçlarımıza? - bilinmez efendimiz... - yıldız kaydığında diler mi bizimle olmayı? ...- sanmam efendimiz... - ben de sanmam... gidelim olric... - gidelim efendimiz....
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

PLuviofiL

, bir kitap okudu
Puan vermedi·724 syf.·
2018 4. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
Oğuz Atay
- sevelim mi olric?... - sevmek nedir efendimiz? - sevmek vazgeçmektir olric.. - vazgeçtiyseniz sevelim efendimiz.
Edebiyat
Oğuz Atay
Kim o Olric? - Kapıcı, efendimiz. - Ne istiyor Olric? - Çöp var mı diye soruyor efendimiz. -Bi'tap bedenimden ala çöp mü olur Olric? Söyle taşıyabiliyorsa beni alsın Olric. - Olur mu efendimiz,çileyle yoğrulmuş ömrün ederi bu olamaz efendimiz. - Ya ne Olric. Bunca şeyden sonra göğsümüze nişan takacak değiller ya. - Ama efendimiz… - Kapat kapıyı Olric üşüyorum.
Edebiyat
Oğuz Atay
Geçer elbet efendim... Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer...
Edebiyat