Ferhat Oğuz

Ferhat Oğuz
@ferhatoguz
Ben seninle çay içmek istiyorum. Seni duymak, Seni görmek, Seni bilmek, Seni yanımda hissetmek istiyorum. Sana şiir okumak istiyorum,… Yazmaktan bıktım, usandım. Ben artık yazıları sana söylemek istiyorum. Küçük bir evde, büyük hayaller kurmak istiyorum. Sobanın yanında, seninle birlikte, Üşüyen ellerimi çayın sıcaklığına bırakmak istiyorum. Ben aslında sevmek değil, seninle yaşlanmak istiyorum. Ben seninle birlikte, gözlerimi hayata kapatmak istiyorum. Senin konuşmanı, senin gülümsemeni, senin varlığını, Senin düşüncelerini,senin hayallerini bilmek istiyorum. Küçük bir evde, büyük bir mutluluk istiyorum, Huzur istiyorum, "huzur sensin" diyorum, susuyorum. Biliyorum, Ben çok şey istiyorum. O yüzden susuyorum. Yazarak, şiirler gibi susuyorum. Özdemir Asaf
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçimde tutuşmuş akşam güneşi Söndürmek ne mümkün, sensiz ateşi Kulağımdan gitmeyen o güzel sesi Seviyorum diyen gözlerini özledim Yağmur gibi akan bu yaşlar, sana Diz çöküp ettiğim dualar, sana Gönlümdeki heyecan, sevgiler sana Gözlerime bakan gözlerini özledim
Olduğumu sandığım insan gerçekte olduğum insandan ölesiye korkuyor; diğer insanlar onun hakkında ne düşünürler diye korkuyor. Gerçekte olduğum kişiyi bilseler bana neler yaparlar? En iyisi güvende olmak! En iyisi gerçek insanı saklamak, ona işkence etmek, onu gömmek!
Aramızda şehirler var ama ben bazen gözlerimi kapatırken, hissedebiliyorum seni. Gülümseyişin geliyor gözlerimin önüne, derinden nefes alıyorum, sanki kokunu içime çekiyormuş gibi... Gözlerim kapalı, zannedersin ki karanlık ama sayende gözlerim açıkken hiç bu kadar güneşe, bulutlara görebileceğin en güzel manzaralara yakın olmamıştım, inan...
"Duvarı yıkacak gücüm yoksa, onu yıkmak için kendimi paralayacak halim yok tabii ki, fakat önümde duvar var diye ona boyun eğecek de değilim." Dostoyevski