Kuşku altında olan için hareket,hareketsizlikten iyidir,çünkü hareketsiz duran,kendisi de bilmeksizin,hep bir terazinin kefesinde olabilir ve günahlarıyla tartılabilir .
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek hiç bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan kişi ,bütün insanları anlayabilir ....