Benim hala Umudum var.
Unutma Umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez. Korktukça tutsak, Umut ettikçe özgürsün. Tüm dünya vazgeç dediğinde Umut fısıldar...
Bir kez daha dene.
Konusu ve içerdiği anlam itibariyle çok güzel amma velakin kitap içeriği çok basit.Öyle derinden etkileyecek dilaloglar yok.Zaten bir anda bitiyor kitap .Şöyle diyecek olursak giriş bölümü var gelişme ve sonuç bölümü yok.
Kitabı eskiyle yeninin çatışması olarak ele alabiliriz.Yeni fikirler ve yeni pazarlama stratejileri karşısında eski alışkanlıklardan vazgeçmeyen ve yeniliklere kapalı bir tüccar.Bu şekilde incelediğimizde evet güzel gelebilir.Ama çok basit bir dil var.Kitap bir nevi küçük prens havası solumaya çalışılmış gibi.Kitaptaki eski bakkallar eski yöntemler devam etseydi ve biz hep o dönemlerde kalsaydık.Ve kitaptaki kızımız keşke ama keşke haklı çıkmasaydı.