Umut

Umut
@fermanlideli
Benim hala Umudum var. Unutma Umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez. Korktukça tutsak, Umut ettikçe özgürsün. Tüm dünya vazgeç dediğinde Umut fısıldar... Bir kez daha dene.
Öz güven>Öze güven
Sayfa 136 - kronik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gelişmesine önem verilmemiş bir çocuk milli servete ihanettir.
Sayfa 132 - Kronik
Başkalarıyla sohbet edebilmek için kişinin öncelikle kendisiyle sohbet etmeyi öğrenmesi gerekir.
Sayfa 106 - Kronik
biz insana insan olduğu için değil ,gücü kadar değer veriyoruz.
Sayfa 89 - kronik
Kişilerin niyetine değil de sadece eylemlerine bakarsak yanılırız.
Sayfa 53 - kronik