Benim hala Umudum var.
Unutma Umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez. Korktukça tutsak, Umut ettikçe özgürsün. Tüm dünya vazgeç dediğinde Umut fısıldar...
Bir kez daha dene.
Unutma , umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez..Korktukça tutsak umut ettikçe özgürsün.Tüm dünya vazgeç dediğinde umut fısıldar.
Bir kez daha dene.