Kitabı beğendim. Zeynep Avcı'nın çevirisine rağmen. Hem çok ağır bir dil kullanmış hem de neredeyse her cümlenin başına bir Heyhat! kondurmuş. Başka bir çevirisini okumayı tercih ededim. Okuyacak olanlara kesinlikle Hasan Ali Yücel klasikleri-Türkiye İş bankası Kültür yayınları'nı tercih etmemelerini tavsiye ederim.