Nur

Nur
@feynrk
“İnsan, bir damla kan ve binbir endişe.”
Yaşlanmak biraz da şaşırmamayı beraberinde getiriyor sanırım. Olmaz dediğiniz o kadar çok şeyin olduğuna şahitlik ediyorsunuz ki ömür boyunca, şaşırmak sizden giderek uzaklaşıyor.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Gençlik güzel şey ama gençlerin elinde heba olup gidiyor.”
Sayfa 59·Kitabı okudu
Alıntı
“Kimse giremez yazıp astım kalbimin kapısına. O gül yüzlü girip oturdu başköşeye. Güldü; ben okuma bilmem, dedi." Bilenlerin geri döndüğü nice kapılar vardır ki bilmeyenlerin önünde açılır ardına kadar. Ben bilmem ama sanırım bilmeyenlerin bir bildiği var bilenlerin asla bilemeyeceği!
Sayfa 56·Kitabı okudu
Alıntı
Divanelik güzeldir çünkü, enayiliğe paha biçilemez, delilik ahiret akçesi.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Alıntı
Allah rızasına giden yollar içinde en kestirme olanı insana hizmettir buyrulmuş. Hizmet nimettir, anlayana!
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı