Muhteşem bir konu, muhteşem bir anlatım, muhteşem bir seri.....ve tabiki bizi çıldırtan merakta bırakan bir son...
Konusunu okuduğumda muhakkak okumam gereken bir kitap demiştim ve iyikide başlamışım. Başroldeki kıza sinirlenenler çok ama bence kızın bütün yaptıkları hissettikleri yaşadığı gelgitler ustaca ve hakkıyla anlatılmıştı. 2.kitap kızın gözünden anlatılıyormuş onuda çok merak ediyorum ama olaylar aynı olduğu için biraz ara verip öle okumak istiyorum. Konusu ilgisini çekenlerin okumasını yavsiye ederim.
Her gün farklı bir bedende.
Her gün farklı bir hayatta.
Her gün aynı kıza aşık....