Evrenden bıktığımı size itiraf edeyim. Tanrı da benim kadar bıktı; nasıl üstümüze kaldığını bilmediğimiz bu aşkın sorumluluklardan bizi kurtaracak bir uykuya seve seve yatardık.
Doğal ve sakin olmak gerek
Mutlulukta da mutsuzlukta da,
Bakar gibi hissetmeli,
Yürür gibi düşünmeli,
Ölümün eşiğindeyken, ölenin gün olduğunu hatırlamalı.