filiz

filiz
@ffilizb
Burası Dünya mı? Burası Ay üstü alfa
@ffilizb·
·
sabitlendi
Yolun büyüğü, küçüğü yoktur. Bizim yürüyüşümüz ve adımlarımız vardır.
Reklam
Kaygılar içindeyim, Beni aşıyor her biri, Ve ilk kez bu kadar Düşünceli
Nihayetinde yalnız yaşar yalnız ölürüz. Vikingler s6b1
Dizi
Ele geçirmek için çok, ama onu elde tutabilmek için az uğraştı.
"Çok mu gidiyorum şeylerin üstüne; ya çok yüceltiyor ya da çok mu alçaltıyorum? Ne dersiniz? Bana siz söyleyin."
Reklam