O, doldurulması imkansız boșluk. Derinlerin derini asla aydınlatılamayacak karanlık... Düșünce kurtulması imkânsız uçurum.... Ve her geçen gün anlamsızlaşan hayat...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevdiğini kaybeden birinin yașadığı derin acıyı ise biliyordum. Asla iyileșmeyen kabuklu bir yaraydı. Bu acıyı birine anlatabilmek, yaşadığın acıyı bir başkasının anlaması gerçekten çok zordu..Acı, kendi acımız olunca bir anlam kazanıyordu çünkü... Yoksa hüzünlü bir kelimeden öteye geçmiyordu...