Sürekli gelişim yolunda olmayı seviyorum. Tam olma düşüncesine değil; tam olma yolunda ilerlemenin gerçekliğine inanıyorum. Okumak sonu gelmeyen bir yolculuktur. Kitaplar sonsuz mutluluktur.
Harika bir kitaptı, çok keyif aldım. Abimin önerisi üzerine bir çırpıda okudum. Okunuşu rahat bir kitap, yazılardan daha ziyade görsel anlatımlara sahip... Dokunaklı buldum. Hayat boyu unutamayacağım bir kitap