Popüler olan kitabımızı bir de ben okuyayım dedim ; içinde ilgimi çeken satırlar olmadi değil.son zamanlar da sağlıklı ve huzur veren olguları arayış içine girdiğimiz için şans verilmeli ama okudum bitti kitabı değil bana göre ara ara sayfalar tekrar karıştırılabilir."her şey yolunda "diyelim o saf kalbimiz bunu duysun buna inansın ve inanılmaz derece de elektromanyetik alanlar oluşturup diğer organlarimizla iletişime gecebilsin.ilginc satırlar da mevcut "ee ben bu konuları zaten biliyorum "dediğiniz satırlar da! Keyifle okunsun her bir yeni kitap .kitaplarla kalın efenim