Bir Fotoğrafın Anatomisi: Top, Çocukluk, Sınav Ve Yaşamak
'On beş tane kolum olsaydı.' demişti:
'Bütün arkadaşlarımı kucaklayabilseydim.'
Uzun bir hastalık döneminden sonra okula gittiği ilk günün akşamında.
O çocuğun pıt pıt atan kalbindeki çoşkuya benzer heyecan ile bugün ve yarın sınavı olan çocuklarımıza başarılar diliyorum.
Bu sınav ne ilk ne son. Ne de hayatımız bu sınav(lar)dan ibaret. Ve öyle bir şey ki yaşamak dediğimiz var olma biçimi duygu, düşünce ve davranış olarak tek bir hâl üzerine değil de zıtlıklarla derTOP edilerek bize sunulmuş gibi. Zira;
oynadığımız top bahçesine kaçtığında patlatan bahçe sahibi teyzeleri de gördük:
'Ne duruyorsunuz? Hadi oynamaya devam edin.' diyerek penceresinin camını kıran topumuzu bize atan müdür amcaları da.
Bugünden bir fotoğraf ve bugüne özel bir gündem ile; günümüzün güzel geçmesini diliyorum.
20.6.2026
Sevil Şentürk/
Fıkra Yazılarım
#sevilşentürk
#onbinadımhikayesi #YKS