Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşam çalarsın. karısını bir kocadan, çocuklarını Bir babadan mahrum edersin. yalan söylediğin zaman, bir insanın gerçeğe ulaşma hakkını çalmış olursun. aldattığın zaman, bir insanın doğruluk, Adalet hakkını elinden alırsın. çalmaktan daha büyük bir kötülük yoktur.
"Küçükken," diyordu babam, "çok meraklı bir çocuktum. Her şeyin nedenini, nasılını bilmek isterdim. Bu yüzden fizikçi oldum. Bugün de hayat bana, çocukluğumdaki kadar ilgi çekici geliyor. Zaten hayatı yaşanmaya değer kılan da meraklı olmak."