Ben kadın olduğum için dudaklarımdaki çığlıkları susturup ciğerlerimdeki nefesi almak istediler ama sessiz kalamazdım. Alçakgönüllü, saf ya da iyi numarası yapamazdım. Hayır. Ben kadındım ve bir erkeğin sesiyle konuşamazdım çünkü o benim sesim değildi; doğru değildi ve bana ait değildi ama bundan daha fazlası vardı. Bir kadının sesiyle yazarak kadının da insan olduğunu söylemek istiyordum. Bizim de nefes almaya, haykırmaya, şarkı söylemeye hakkımız olduğunu söylemek istiyordum.