Kimse kimsenin derdiyle ilgili değil. Herkes kendi dalgasında. Peki, ne yapmalı? Ya bütün dertleri silip atacak, her kilide uyan bir anahtar bulmalı yahut… Bir anahtar mı? Ne anahtarı? Saadetimizin anahtarı mı? Kayıp mı oldu bu anahtar? Böyle bir anahtar var mıydı? Yıllar yılı, yüzyıllar boyu Babil kulesi ömrü sürmüş insanoğlu. Kimse kimsenin derdinden anlamamış, herkes kendi çıkarını düşünmüş, derdini düşünmüş. Artık düşünemeyecek hale gelenlerse dertleriyle birlikte göçüp gitmişler. İnsanoğlu ne kadar çok fire vermiş, veriyor!