yalnızlığın ne olduğunu çözemiyorum. bunca kalabalıkla nasıl yalnız olur bir insan? ben mi çok anlam yüklüyorum yalnız olmamaya yoksa gerçekten kalabalık değil miyim aslında? ben mi düşüncelerimi paylaşmıyorum yoksa sahiden aradığım vakit kimse yok mu karşımda? kendi kendimle bir şeyleri paylaşıp, yalnızca bir kahve içmek için kullanıyorum arkadaşlarımı. ya da onlar beni kullanıyor. belki de kimse kimseyi kullanmıyor, belki de hiç arkadaşım yok. bilmiyorum.