sufle

sufle
@findesiecle
alman dili ve edebiyatı
6 Şubat 2002
15 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yalnızlığın ne olduğunu çözemiyorum. bunca kalabalıkla nasıl yalnız olur bir insan? ben mi çok anlam yüklüyorum yalnız olmamaya yoksa gerçekten kalabalık değil miyim aslında? ben mi düşüncelerimi paylaşmıyorum yoksa sahiden aradığım vakit kimse yok mu karşımda? kendi kendimle bir şeyleri paylaşıp, yalnızca bir kahve içmek için kullanıyorum arkadaşlarımı. ya da onlar beni kullanıyor. belki de kimse kimseyi kullanmıyor, belki de hiç arkadaşım yok. bilmiyorum.
Duygu ve Düşünce
öyle zor okudum ki. eğer kafanız doluysa ve kendinizi varoluş krizine sokmak istemiyorsanız okumayı erteleyin. yok ben hazırım diyorsanız da hakkıyla okumanız gereken bir eser. ben hakkını ne kadar verdim tartışılır. Bozkırkurdu