Metin Altıok'un bir paylaşımını yapmıştım sanırım üç yıl kadar önce. Yine kavaklardı paylaşımım, bende yeri hep ayrı. O gün Metin Altıok'un arkadaşından paylaşımıma bir yorum geldi.
Şöyle yazıyordu:
“Nurlar içinde yat sevgili arkadaşım.
Bir Bingöl akşamında aynı yere bakmıştık.
Ben sadece karanlıkta iki kavak ağacı görmüştüm. Oysa sen 'kavaklar'ı yazmıştın.
İşte bu kadar büyüktün."
Bu cümlelerin üstüne daha ne denilebilir bilmiyorum. Nurlar içinde yat Altıok!