Eğer iyiliğin bir nedeni varsa, o artık iyilik değildir; iyiliğin bir sonucu, yani ödülü varsa yine iyilik değildir. Demek ki iyilik, neden ve sonuç zincirinin dışındadır.
Etrafları tarafında anlaşılmayan, haklarında daima yanlış hükümler verilen insanların zamanla bu yanlızlıklarından bir gurur ve acı bir zevk duymaya başladıklarını biliyordum.