Ramazan geldi ve çok hoş geldi..bir ay boyunca içinde seyr edeceğimiz kutlu bir iklimi teneffüs edeceğiz İnşallah..Onunla değişeceğimiz, dönüşeceğimiz, insan -ı kâmil olma yolunda tekâmül edeceğimiz bir yolculuk olmasını diliyorum...
🕊️🤍🤲🏼
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah kendisini "azamet ve güzellik Celal ve Cemal" sahibi olarak nitelemiş, bizi de havf/ korku ve recâ/arzu, dileme, ümit özelliğinde yaratmıştır.
O' nunla bağlantı kurulan ve O: nunla adlandırılan her şey için bu kurallar geçerlidir.
Neydi "yaşamak"...
bugün, masmavi bir deniz.. pırıl pırıl gökyüzü..haylaz martılar..idare eder bir kitap ama en çok da kâlbe dolan inşirah dugusuydu yaşamak...