Kendimden geçiyorum da
sana gelemiyorum...
Çünkü ben geldiğimde seni bulsam bile,
Yetinemiyorum...
Senin bana gelmenin mutluluğuna değişemiyorum
Hergün öksüzüm
Kimseye söyleyemediğimi
Herkesin bildiği halde
Bilmezden geliyorum, bilinmeze giderken...
Anladıklarım da var. Mesala
Günlerin adı değişir, ama yokluğun aynı.....