“Ormana gittim, çünkü bilinçli yaşamak istiyordum.” Metne göz gezdirdi.
“Derinlemesine yaşamak ve hayatın iliğini emmek istiyordum!”
“Katılıyorum!” diye araya girdi Charlie.
“Yaşamdan olmayan her şeyi bozguna uğratmak,” Neil atlaya atlaya okumaya devam etti, “Öldüğümde aslında hiç yaşamamış olduğumu fark etmemek.”
İnsan ırkının bir üyesi olduğunuz için şiir okursunuz, insan ırkı da tutku doludur! Tıp, hukuk, bankacılık -bunlar hayatı sürdürmek için gereklidir. Peki ya şiir, romantizm, aşk, güzellik? Bunlar ise uğruna hayatta kaldığımız şeylerdir!