“Kendi sesinizi bulmaya uğraşmalısınız çocuklar ve harekete geçmek için ne kadar beklerseniz onu bulma şansınız o kadar azalır. Thoreau der ki, ‘Çoğu insan hayatını sessiz bir çaresizlik içinde yaşar.’ Bunu kabullenmek niye?”
Whitman’dan alıntı yapıyorum:
"Ah ben! Ah hayat! Yinelenip duran soruların,
Uçsuz bucaksız vefasızlar silsilesinin,
Aptallarla dolu şehirlerin…
Ortasında ne faydası var?"
Cevap:
Yaşıyorsun işte- Hayat var, hüviyet de öyle,
Zorlu oyun devam ediyor, belki sen de katılırsın bir dizeyle.