(hayvanı) beslemekle övünüp bununla yetinmek istemek gülünçtür; ötekini aşağılamak, kendimizi de aşağılamaktır(...) besleriz, en ufak bir beklentimiz yerine gelmediğinde 'nankör' deriz ona. bu durumun gülünçlüğü neden bu kadar az fark edilir?
kendi niteliklerimizi, değerlerimizi garip bir akıl karışıklığı içinde, hem anlamayacaklarını, 'elbette bilemeyeceklerini' söyler, sonra da bunu bilir gibi davranmalarını isteriz