ceren ☆

— “Mutsuzluğu tatmadan, hep mutlu olmak istersin. Oysa nelerin seni mutsuz ettiğini bilmeden, nelerle mutlu olacağını bilemezsin.”
Sayfa 52
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
— “Bil ki, önemli değildir kaç kez yenildiğin… Çünkü asıl önemli olan, kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.”
Sayfa 46
İnsan ve Duygular
(fleurine’s version)
eksik kalirsam olmazdi ✧ psikiyatrist olmak en buyuk hayalim, kendimi gercekten yaparken mutlu hissedecegim tek meslek. ✧ sessiz bir insanim, konusmaktansa insanlari dinleyip onlari gozlemlemeyi tercih ederim(insanlarin dis gorunuslerine ve hal hareketlerine bakip onlar hakkinda kisilik analizi yapma gibi kotu bi aliskanligim var) ✧ infj’im ✧ burcum koc ✧ palaye royale asigiyim (konserlerine gidemedigim icin asiri mutsuzum) ✧ neredeyse her turde ve dilde sarki dinleyen bi insanim ✧ stray kids ult grubum ve biasim jisung ✧ gilmore girls’e bayiliyorum ✧ ders calismayi seviyorum, favori derslerim kimya ve biyoloji (bunlari ne kadar cok seviyorsam bi o kadar fizikten nefret ediyorum) ✧ kahve bagimlisiyim ✧ zeytin asiri derecede cok seviyorum hatta zeytin agacim var <3 ✧ kitap okumayi cok seviyorum, tur ayirt etmem genelde ama polisiye ve klasikler daha cok ilgimi cekiyor. ✧ insanlara her konuda tavsiye veren ama is kendine gelince oylece ortada kalan kisiyim(terzi kendi sokugunu dikemez) ✧ fotograf cekmek, resim cizmek, tatli yapmak hobilerim ✧ bir seyler arastirmayi cok seviyorum, ozellikle de meslegim ile alakali seyler. ✧ overthinkistanda yasiyorum 🤡 ✧ bir gun kitap yazmak istiyorum (meslegim ile alakali veya degil) ✧ dunya turu yapmak istiyorum, japonayaya gitmeyi cok istiyorum ✧ kendi capinda bi insanim 👍🏻 disardan soguk gorunsem de aslinda oyle biri degilim. sadece asiri yakin oldugum insanlar asil kisiligimi bilir, diger insanlarin yaninda kendimi acamiyorum ✧ son olarak pinterest + spotify ikilisine bayiliyorum

elif kilic

@oreosheate
·
(kilic's version)
birazcicik 🤏 uzun olmus olabilir (aynen biraz iletiye sigmadi yorumda devam ettim💀) ☆ ben elif ☆ ne zaman ve nasil ortaya cikti bilmesem de arkadaslarimin %90i bana kilic der, oyle ki birisi bana elif dediginde o kim esprisi yapariz (taa ortaokuldan beri boyle) ☆ ravenclaw (arkadasim hufflepuff oldugumu iddia ediyor) ve cabin 7 (apollon) ☆ proud wolfstar shipper ☆ harry potter ve marauders nerdu ☆ ironisine emoji kullanmaya bayilirim (ironi olmaktan cikmaya basladilar) ☆ ayni anda hem pop, hem de rock cok severim, 50ler ve 00ler arasi tum muziklere asigim ☆ taylor swift, the cranberries, sabrina carpenter, hozier, two door cinema club, paramore, david bowie, queen, the beach boys gibi sanatcilari cok severim ☆ muzikalleri cok severim, muzikal muziklerini de cok severim (epic, hamilton, hadestown, heathers…..) ayrica oturup ciddi ciddi cizgi film jenerikleri dinlemeye de bayilirim, hepsi ezberimde ☆ podcast dinlemeyi de cok severim ☆ her seyden cok cabuk sıkılırım ☆ small talk hic beceremem, yapildiginda da kendimi rahatsiz hissederim (en ufak konusmada bile konusmayi kirk ayri sekilde dallandirip karsimdakini sıkıyorum) (coktan fark etmissinizdir hepinize yaptim) ☆ tipolojiyle ilgilenmeyi cok severim ☆ tatli yapmaya bayilirim, tatli yemeye daha cok bayilirim (kurabiye yapmayi da spesifik olarak cok severim) (hâlâ bes yasinda gibi buyuyunce her ogun tatli yiyecegimi dusunuyorum) ☆ kitap okumayi cok severim (no shit sherlock, 1000kitap uygulamasindayiz🤨) ☆ kdrama severim ama cok izlemem cunku o tip bir dram icin cok uzun hissettiriyorlar (arada izlerim ama) ☆ yabanci dizi izlemeye bayilirim, sitcom izlemeyi de cok severim. favorilerimden birkac tane (bu liste bitmeyecek): lockwood & co, friends (su anda izliyorum, 8. sezondayim), the office, himym, the good place, once

ceren ☆

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2024 3. kitabı
Jean Teule
6.6/10 · 11,1bin okunma
aut viam inveniam aut faciam.