Anlatınız ona, evlenmek yalnız çocuk için midir? İnsan yaşlanınca anlıyor bir eşin ne demek olduğunu. Zaten çocuk kız olsun oğlan olsun uçurmak için değil midir? Uçar gider onlar.. Hem de siz yalnızlığa dayanamayacak hale geldiğiniz zaman.
Ne kadar yakın olsak da insanları tanıyamıyoruz Nahit Bey. Bir yanları hep kendilerine kalıyor. Belki kendilerinin bile ortaya çıkana kadar bilmedikleri bir ya da birkaç yanları var.