bab-ı esrar beni en çok etkileyen kitabı diyebilirim .. tek kelimeyle harika bir roman gözüyle bakmayın çok şey öğretiyor size okuduktan sonra konya ya karşı bir merak başlıyor içiniz de sonra Şems mevlanayı mevlana yapan kişi... ve Kimya Hatun kitabı okuduktan sonra ilk iş Şemsin mezarına gitmek oldu parkın içinde ki adeta saklanmış gösterişten uzak gezdiğimde çok etkilendim ve tabiki kimya hatunun mezarı nerde diye düşünüyorsunuz malesefki gidemedim Konya da değilmiş Karaman daymış türbesi.ısrarla okunması tavsiye edilir..