Benim için kötü olan şey ise, tabi eşyanın kendisine değil de , markasına önem vermektir.Kendi duygularına değil de, başkalarının ne diyeceğine önem veren insanlar vardır ya hani…
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Her akıllı insan hayatın güzel bir şey olduğunu, amacının da mutlu olmak olduğunu bilir.” dedi babam üç güzel kızı seyrederken.” Ama sonra yalnızca aptallar mutlu olur.Nasıl izah edeceğiz bunu?”
Bugün onu kaybettiğim için olduğu kadar , ona hak ettiği kadar iyi davranamadığım için de , bak yıllar sonra hala acı çekiyorum.Oğlum , bir kadına ,iş işten geçmeden iyi davranmayı bilmek lazım.