Hiçbir amacım,mesajım,bağlantım olmadığı halde çevremdeki hüzünlü yaşamı derimin altından akan kanım kadar yoğun algılıyordum.
Hiçbir şeyin benim için gerçekleşmediğine ama yine de her şeyin bana dahil olduğu duygusunu taşıyordum yalnızca;ilgisiz kalsam da çok derin ve çok gerçek şeyler tadıyor olmak müthiş mutluluk veren bir duyguydu,ruhumun en canlı kaynağını oluşturur tanımadığım yerlerde şehvet gibi üstüme çökerdi.