Fatma Nur İpek

Fatma Nur İpek
@fni_
İnsan alıştığı,güzel bulduğu,kendine yakın bulduğu yerlerden ayrılırken sanki vücudunun bir kısmını orada bırakıyormuş gibi üzülür.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz mademki bahtiyar olmak hayatta bir zevk bulmak ve birbirimizi mesut etmek istiyoruz,artık mektuplarımızdan ve sözlerimizden kederli şeyleri atmalıyız.
Bahar;insanlara yaşamak neşesi veren bir mevsimdir.
1000Kitap
Doğrusu dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım.Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir bence...
1000Kitap
İnsan muhitin bayağı,manasız,soğuk tesirlerinden kurtulmak istediği zaman yalnız okumak fayda verir.
1000Kitap