İnsan başkalarına yardım ettiği,başkalarını sevdiği kadar yükselir.Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir.Hatta mukabele edilmesini bile beklemeden sadece sevmek.Başka bir insanı bahtiyar edebilmek,kendini bahtiyar edebilmekten daha güç fakat daha insancadır.
Ben kendimi iyi insan olmayı isterim fakat kötü olanlara da hayretle bakmam.Hatta kızmam bile ancak kötülükleri bana taalluk ederse kendimi müdafaa ederim.Şunu esas olarak kabul etmeliyiz ki insanların hemen ekserisi yalnız kendilerini düşünürler.