Nur Kabasakal

Nur Kabasakal
@fnurkbskl
Çaba
Kendi kendime her zaman sorarım, insanlar neden daha çok çabalamazlar diye. Hiçbir şey yapmaz ve zamanlarını yaşamın haksızlığından yakınarak geçirirler.
Sayfa 246·Kitabı okuyor
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnız Bir Pazar Günü
Birden kendime sordum, böyle pazarlar daha kaç on ya da yüz kez yinelenecek diye. "Sakin, sessiz ve yalnız bir pazar" dedim yüksek sesle.
Sayfa 242·Kitabı okuyor
Edebiyat