F.

@fokuyor·
·
sabitlendi
“İçimizde şeytan yok.. İçimizde âcizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kitap Öneri
Herkes merhabaa Kitap tavsiyelerinizi yorumlara yazarsanız memnun olurum💐
1000Kitap

F.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·198 syf.·
12 günde okudu
·
2026 2. kitabı
John Boyne
8.7/10 · 50,7bin okunma
Elbette tüm bunlar çok uzun zaman önce oldu ve böyle bir şey bir daha asla olamaz. Bu zamanda ve bu çağda tabii ki…
Alıntı
Bir daha Bruno’dan hiç haber alınamadı.
Alıntı