İnsanlara birkaç parça anı kalır hatırlamak için; bir yazı, bir resim, bir söz. Fotoğrafın bile yok bende. Sadece seni gördüğüm zamanlardan birkaç anlık görüntü. Unuturum diye korkuyorum. Silikleştiğin an ki korkumu anlayamazsın. Ya unutursam? Hiç gelmeyeceksin biliyorum. Ama anılarımda kal bari. Orda benlesin. Benleydin.
-EylülB75