sena

sena
Suyun kalbinde ateş, ateşin kalbinde ben
Matematik öğretmeni
92 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
... İnsan uzun süre boyunca ve hiç pişmanlık duymadan bedelini çabalarıyla fazla fazla ödediklerinin tadını çıkarır ancak...
1K
Reklam
Töpffer ne kadar haklı: " Çalışmak lazım dostum, sonra da durup hiçbir şey yapmamak, insanlarla konuşmak, hava almak, avare avare dolaşmak lazım çünkü öğrenilenler, gözlemlenenler bu şekilde hazmedilir; bilimi sadece belleğe bağlamak yerine yaşama bağlayarak hazmedilir."
1K
Nitekim çalışmaya mal edilen yorgunluk hemen her zaman endişelerden, bencil duygulardan, yanlış yöntemlerden kaynaklanır: Ne olduğu iyi anlaşıldığı zaman çalışma, soylu ve yüksek düşünceler alışkanlığı, sağlığı olsa olsa güçlendirir çünkü sakin, huzurlu, mutlu olmak mükemmel bir fizyolojik durumdur.
1K
"O gün yataktan kalktığımda ne yapacağımı çok net biliyordum ve düşüncem artık her seferinde bir tek konuya odaklandığı için iyileştim."
1K
Değişen şey, bizimle ilişkisidir. Bu bilgiyi estetik olarak daha anlamlı bir biçimde yeniden düzenlemeyi biz istedik. Üçgenlerin umurunda bile olmaz. Biz nasıl göstermeyi tercih edersek edelim, onlar ne yapacaklarsa onu yaparlar. Cebir aslında psikoloji ile ilgilidir; hakikati etkilemez, sadece bizim onunla nasıl ilişki kurduğumuzu etkiler.
Matematik-Felsefe
Reklam