Hâyanın, edebin ve iffetin temsilcisi olarak hâyâsız bir çağda yaşamak zorunda kalacak olanlara nasıl yaşanacağını gösterme adına... Hz.Ali bu evde yetişecekti.
Semaya bakmanın on faydası vardır denildi. Üzüntüyü eksiltir, vesveseyi azaltır, evham korkusunu giderir, Allah'ı hatırlatır, kalbinde Allah'a karşı saygıyı yeşertir, olumsuz fikirleri siler, sevda hastalığına fayda verir, müştak* olanları teselli eder, birbirini sevenlere ünsiyet* verir.
O sema ki dua edenlerin kıblesidir.