sehnaz

sehnaz
@fpjones9
İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer...
Sayfa 61·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü biz ömrün çok kısa olduğunu duyuyor, düşünüyor ama az sonra unutuyoruz. İnsanoğlu unutkan ve nankördür. Elindekinin kıymetini bilmez, kaybedince mızıldanır.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hakim olacağız.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Bana öyle geliyor ki, hakikaten yapabileceğimiz bir tek iş vardır, o da ölmek
Sayfa 14·Kitabı okudu
Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum. Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim. İnsan bir şey yapmalı, öyle bir şey ki... Yoksa hiç bir şey yapmamalı.
Sayfa 14·Kitabı okudu