sinem

Kendime istediğim kadar bunun gerçekçi biri olduğum için olduğunu söyleyebilirim ama işin gerçeği, korkağın tekiyim. Denemezsen canın da yanmaz. Ne zaman olduğunu, ne zaman bir şeyleri denemekten vazgeçtiğimi bilmiyorum.
Sayfa 268·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Uçtuklarını hiç gördün mü?" diye sesimi yükselttim. "Gözünün önünde ortadan kaybolduklarını hiç gördün mü? Ölmek dışında bir şey yaptıklarını hiç gördün mü?"
Sayfa 230·Kitabı okudu
Edebiyat
Gerçeklikle, zamanla, hatta insan olmakla bağımı yavaş yavaş kaybediyorum sanki. Her şey salt gerekliliğe indirgendi. Yemek ye. Sindirdiklerini çıkar. Terle. Titre. Uyu. Var olmanın anlamı bu.
Sayfa 184·Kitabı okudu
Edebiyat
Kolay ölüm diye bir şey yok, öyleyse neden ölüme yardım eli uzatalım ki?
Sayfa 181·Kitabı okudu
Edebiyat
kurban bayramı özel kitap alıntısı
"Yaşamayı bu kadar isteyen bir şeye saygı duymalısın," demişti.
Sayfa 174·Kitabı okudu
Edebiyat