Hedeflediğim yedi kitaptan dördünü okuyabildim, yine de mutluyum çünkü normalde bu kadar hızlı okumuyorum. Okuduğum kitaplar arasında favorim Alice Harikalar Diyarında oldu sanırım; çok farklı, hayalperest bir dünyası vardı yazarın ve beni çok mutlu etti okurken. En az sevdiğim ise Gece Yarısı Kütüphanesi oldu, ironik bir şekilde en çok onu seveceğimi düşünmüştüm... Neyse, genel olarak eğlendiğim ve özlediğim gibi bol bol kitap okuduğum bir haftaydı. <3
Sude Baran YouTube'da okuma maratonu yapıyor, ben de katılıyorum! Herkes Instagram'da paylaşıyor okuyacaklarını ama Instagram'ı çok aktif kullanmadığım için burada paykaşmak istedim. Yatağımdan çıkmayıp günlerce kitap okumayı çok özledim, çok hızlı bir okur değilim ama umarım hepsini okuyabilirim.
Okuyacaklarım:
1. "Son" kelimesinin harflerini içeren bir kitap: Aşk Hipotezi
2. Spoiler yediğin bir kitap: Alice Harikalar Diyarında
3. Uzun süre çevrilmesini ya da çıkmasını beklediğin bir kitap: Gece Yarısı Kütüphanesi
4. Neredeyse hiç okumadığın türde bir kitap: Deli Kadın Hikâyeleri
5. Okumayı özlediğin türde bir kitap: Erdem Yılı
6. Sayfa sayısı yüzden az olan bir kitap: Hiçbir Yerde
7. Sonunu çok merak ettiğin bir serinin devam kitabı: Harry Potter ve Melez Prens
İlk defa bir okuma maratonuna katılıyorum, bayağı heyecanlıyım umarım rezil olmam. 🥲