(...) bazen beraber yaşamak yerine rahat ve mutlu bir şekilde ölmek için yan yana yatacakmışız gibi görünüyor bana. Ama ne olursa olsun seninle birlikte olacak.
Ben de bütün ihtimalleri enine boyuna irdelemeye kesinlikle karşıyım (karşıyım çünkü sana sahibim ama yalnız olsaydım bu konuyu uzun uzun düşünmeme kimse engel olamazdı) çünkü bu şekilde irdelemekle insan gelecekte yapacağı savaşa bugünden giriyor; böyle yıkılmış bit temel istikbaldeki evin ağırlığına nasıl dayanacak?