“Eh, her zaman iyiler kazanacak diye bir şey yok ve bu oyun da kesinlikle bir istisna değil. Kazananlar en güvenilmez kişiler de olabilir. Ancak ben başarısızlığa uğrayıp herkes tarafından reddedilme riskine rağmen vicdanının sesini dinleyen kim olursa olsun saygı duyarım.”
Sorun da buydu işte. Asla güzel ve huzurlu bir yer bulamıyordunuz, çünkü böyle bir yer yoktu. Var sanıyordunuz, ama siz oraya varır varmaz, sizin bakmadığınız bir sırada biri gizlice gelip, burnunuzun dibinde, "Seni ..." diye yazıveriyordu.