sevcan

sevcan
@franceses
Yaşamını gereğince yaşayan insan için, zorunlu tek yaşantı, hep, hüzündür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamın, beklediğinin gelmemesi — ki, işte: Senin de, gelmeyeceğini bildiğini beklemen olacak.
Yaşamın, çatışma olacak — kendinle ve bütün ötekilerle çatışmalar yaşaman...
Yaşadıklarımız öldürdüklerimizdir.
İnsan yaşamında eksik olanı, her şey sanıyor...