İnsanın geçmişinde kötü anılar varsa onları hatırlayıp tekrar üzülebilir, iyi anılar birikmişse hem mutlu olur hem de gecmişi tekrar yaşamak istediği icin hep özlem duyar.
Özlemek biraz da hüzünlenmek demektir. Nihayetinde insanoğlu gecmişine ne zaman dönüp baksa hep mutsuz olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya da Müslümanlara karşı yapılan işkenceleri, namuslarına el attıklarını, onur ve şereflerini ayakları altında çiğnediklerini gördükleri halde bir şey yapmayıp kendi menfaat ve çıkarları için çabalayanlar, Allah'ın azabına uğramayacağını mı zannediyorlar?